ویزای انگلیس

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آرزوی خیلی از دانش‌آموزان پشت کنکوری در کشورمان پوشیدن لباس سفید پزشکی است. اما تعدادی از آن‌ها چیزی فراتر از پزشکی در دانشگاه‌های ایران را در سر می‌پرورانند؛ آن هم پزشکی در کشورهای مطرح دنیاست. البته سختی‌های زیادی که برای ورود به این رشته در کشورمان باید پشت سر بگذاریم هم اثر زیادی در علاقه‌مندی دانشجویان به تحصیل پزشکی در انگلستان می‌گذارد. اما چرا روی کشور انگلستان تأکید داریم؟

چرا تحصیل پزشکی در انگلستان ؟

انگلستان یکی از پیشرفته‌ترین و معتبرترین کشورها در زمینه‌ی آموزش است. برای رسیدن به بورسیه تحصیلی در انگلیس و یا تحصیل پزشکی در انگلستان رقابت زیادی بین دانشجویان برقرار است. برای پذیرش در رشته پزشکی و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور باید شرایط و مدارکی داشته باشید که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

به‌خاطر داشته باشید انتخاب دانشگاهتان در آینده‌ی شغلی شما تأثیر بسزایی خواهد داشت. دوره‌های تحصیل پزشکی در انگلیس حدود 5سال است و به‌خاطر تجهیزات پزشکی پیشرفته و استفاده از جدیدترین روش‌ها برای آموزش دانشجویان در این رشته، زبان‌زد خاص و عام است. همین مسئله باعث می‌شود که دانشجویان در انتخاب این کشور به عنوان مقصدی برای ادامه تحصیلشان شکی نداشته باشند و با اطمینان خاطر وقت و هزینه‌شان را در این مسیر سرمایه‌گذاری کنند.

علاوه‌بر آن امکان اخذ بورسیه تحصیلی انگلیس یا فاند کامل از سال دوم رشته‌ی پزشکی یا دندان‌پزشکی برای اکثر دانشجویان وجود دارد. این که شما در کشوری که زبان رسمی آن انگلیسی است به همان زبان انگلیسی تحصیل کنید هم خود یک مزیت محسوب می‌شود.

به خاطر داشته باشید برای ورود به کشور انگلیس به ویزای آن نیاز دارید. برای دریافت ویزا هم اولین قدم اخذ وقت سفارت انگلیس است. آژانس مسافرتی سالیان سفر در این زمینه مشاوره و خدماتی برای متقاضیان ویزای انگلیس ارائه می‌کند. کافی است با شماره‌های آژانس تماس بگیرید. 22020188

تحصیل پزشکی در انگلستان

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه‌ی مطلب را در لینک زیر بخوانید:

از تحصیل پزشکی در انگلستان چه می‌دانید؟

 

  • سالیان سفر