ویزای انگلیس

  • ۰
  • ۰

با انواع ویزای انگلیس آشنا شوید


اانگلیس ویزاهای مختلفی را به مسافران خود ارائه می‎دهد که شما می‎توانید بر اساس  هدف سفر خود یکی از انواع ویزای انگلیس را انتخاب کنید. در ادامه به‎طور مختصر به معرفی انواع ویزاهای انگلستان خواهیم پرداخت.

ویزای توریستی

ویزای توریستی انگلیس مربوط به سفرهای توریستی و کوتاه مدت است. در ویزای توریستی شما اجازه کار و تحصیل در انگلستان را ندارید. معمولا تا زمانی که تاریخ ویزایتان به اتمام برسد می‎ توانید در انگلستان بمانید. اگر اولین سفرستان به انگلیس است باید برای ویزای ۶ماهه اقدام کنید و اگر چندین بار به انگلستان رفت‎وآمد داشته‎اید می‎توانید برای اخذ ویزای ۲ ساله اقدام کنید و همچنین اگر قبلا ویزای ۲ساله را دریافت کرده‎اید می‎توانید برای اخذ ویزای ۵ساله تلاش کنید.

ویزای کاری

ویزای کاری یکی دیگر از انواع ویزاهایی است که کشور انگلستان صادر  می‎کند. این ویزا به شما اجازه می‎دهد تا پس از مهاجرت به انگلیس شروع به کار کنید و شاید آن را بتوان مقدمه و گامی مناسب برای  اخذ اقامت دائم این کشور دانست. انواع ویزای کاری انگلیس شامل ویزا برای سرمایه‎گذاران و صاحبان تجارت، ویزا برای افراد با مهارت‎های ویژه، ویزا برای افرادی که به تازگی از یکی از دانشگاه‎های بریتانیا فارغ‎التحصیل شده‎اند؛ می‎باشد. همچنین اگر از سوی کارفرمایی برای شما دعوت نامه کاری فرستاده شود می‎توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید.

ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی یکی دیگر از انواع ویزاهایی است که کشور انگلستان صادر می‎کند. انگلستان کشوری است که بهترین دانشگاه‎های جهان در آن جای دارد و برای علم ارزش زیادی قائل است. از این آرزوی بسیاری از دانشجوها است  که برای ادامه تحصیل به یکی از دانشگاه‎های این کشور بروند. اخذ ویزای دانشجویی انگلیس بر اساس سیستم امتیازدهی است. لازم است هر متقاضی حداقل ۴۰امتیاز کسب کند. ویزای دانشجویی بر اساس مدت دوره تحصیلی شما اعتبار دارد. دانشجو می‎تواند یک ماه قبل از شروع دوره تحصیل وارد انگلستان شود و همچنین  اجازه دارد ۲۰ساعت در هفته کار کند.

برای اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران باید به نماینده رسمی سفارت انگلیس در تهران vfs مراجعه کنید. این نمایندگی تمام درخواست‎های ایرانیان که به ویزای انگلیس مربوط است را نمایندگی می‎کند. پس از اینکه وقت سفارتتان مشخص شد برای مصاحبه حضوری باید به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه و دبی بروید.

همانطور که ذکر شد اخذ ویزای انگلیس کار آسانی نیست بنابراین سعی کنید قبل از هر چیز اطلاعات کافی درباره انگلیس، انواع ویزاهای آن و راه‎هایی که می‎توان از طریق آنها  به این کشور مهاجرت کرد به دست بیاورید شما می‎توانید با مراجعه به سایت vaghtuk هر اطلاعاتی که برای مهاجرت به انگلیس لازم است را پیدا کنید.

منبع

  • ۹۷/۱۲/۲۶
  • سالیان سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی